Škuľavý Boris prezidentom 2014

Škuľavý Boris - škúli na mňa konkurencia

05.11.2012 15:35

Dobrý deň vážení priatelia,

 

rozhodol som sa napísať svoj prvý blog v týchto tažkých dňoch, keď pre mňa i mojich verných podporovateľov a potenciálnych voličov nastali pomerne ťažké časy. Určite ste zaznamenali, že po internete sa začala šíriť akási antikampaň na moju osobu. Veľmi ma mrzí, že aj napriek tomu, že sa jedná o očvidný podvrh, niektorí ľudia už na to naleteli. A preto by som Vás chcel vyzvať, aby ste sa nedali oklamať mojími konkurentmi, ktorí sa ma takto snažia zdiskreditovať.

 

Hovorí sa, že aj zlá reklama je reklama, ale ubezpečujem svojich potenciálnych voličov, že s mojim tímom už zvažujeme právne kroky voči týmto ľuďom bez chrbtovej kosti, ktorí bez zaváhania očierňujú každého, kto im vojde do cesty.

 

Nakoniec by som už len dodal, že to, že ma už teraz niekto očierňuje znamená, že sa ma niekto z kandidátov bojí a že moje šance sú dostatočne veľké. Za to im ďakujem, bez nich by som si nebol istý, či má nový kandidát ako ja u ľudí reálnu šancu.

 

Budem rád, ak Vašu podporu vyjadríte aj na Facebooku na  mojej stránke. 

 

Alebo ak si ma pridáte na Facebooku medzi priateľa.

 

Váš Boris Škuľavý

Vyhľadávanie

Kontakt

Boris Škuľavý Borisov dom, Bratislava