Škuľavý Boris prezidentom 2014

škuľavý Boris žiada

08.11.2012 22:09

Už sa na to nemôžem pozerať. Možno dobre nevidím, lebo som škuľavý Boris, ale mám pocit, že niečo treba zmeniť.
A preto som spísal zopár svojich požiadaviek. Niekomu sa možno budú zdať absurdné, ale zamyslite sa. Nebolo by nám po ich splnení lepšie?

A preto ja žiadam:

  • zrušiť ofside na modrej čiare
  • viac medveďov na antarktíde
  • menej žiakov v každej triede
  • nech platí len ten, kto má nato
  • zrušiť nad mäkým i bodku
  • zdarma benzín na každej pumpe
  • zriadiť rezerváciu pre súdruhov
  • bulvár aby o mne pekne písal
  • aby mi v kuse stál
  • v tridsiatich odchod do dôchodku
  • nahádzať politikov do Dunaja
  • prefarbiť na fialovo všetky kravy
  • zastaviť hladomor v Somálsku
  • aby mali ľudia prdel vzadu


To proste žiadam, žiadam, žiadam. Svoj apel posielam všetkým vládam. Kto somnou súhlasíš, napíš. Budem vďačný za každý povzbudivý komentár, ale aj za objektívnu kritiku.

 

Váš Boris Škuľavý

Vyhľadávanie

Kontakt

Boris Škuľavý Borisov dom, Bratislava