Škuľavý Boris prezidentom 2014

ODHALENIE Škuľavého Borisa!

30.10.2012 12:49

 

Odhalenie!

 

Máme nové fotografie kandidáta na prezidenta Škuľavého Borisa. 

muzcislo1.webnode.sk/fotogaleria/#skulavy-boris-jpg

Je to trik alebo naozaj má pán Škuľavý štýl obliekania pripomínajúci študenta? Samozrejme podľa značiek môžeme súdiť, že trošku bohatšieho študenta. Mali sme naplánovaný ďalší rozhovor, pod názvom 20 otázok minimálne 15 odpovedí, v ktorom sme sa plánovali dozvedieť podrobnosti o záujmoch kandidáta na prezidenta. No pri súčasnom plnom pracovnom nasadení sme z plánovaného rozhovoru museli upustiť. Prinášame vám aspoň niečo.

 

redaktor: Pán Škuľavý, naozaj ste na týchto fotkách vy?

 

p. Škuľavý: Áno môžem to verejne prehlásiť, som to ja!

 

r: Kde ste prišli k takej atletickej postave?

 

p. Š. : (veľmi úprimný smiech) Som od malička vypracovaný, pôvodne som sa mal volať Adonis.

 

r: Čo vás podnietilo ku kúpe opasku figurujúceho na fotografii?

 

p. Š. : Jeden dobrý kamarát....mám k nemu aj klobúk.

 

r: Momentálne sa venujete projektu s názvom „Vráťme život bezdomovcom!“. K čomu konkrétne má  daný projekt slúžiť?

 

Viac sa dozviete už o pár hodín z reportáže týkajúcej sa tohto projektu. 

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Boris Škuľavý Borisov dom, Bratislava